1. خانه
  2. /
  3. دانشگاه های چین
  4. /
  5. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای

به دلیل تعداد زیادی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای ، انتخاب یک برنامه آسان است. اکثر دانشگاه ها دارای سهمیه های خاصی هستند که به دانشجویان خارجی امکان تحصیل رایگان را می دهد.
حدود 500000 دانشجوی خارجی در چین تحصیل می کنند که بسیاری از آنها در شانگهای تحصیل می کنند. این شهر در رتبه 29 در شاخص بهترین شهرهای دانشجویی QS قرار دارد. امتیاز بالای فعالیت کارفرما (مقام چهاردهم) و تجربه دانشجویان (مقام سوم) نشان می دهد که دانشجویان و کارفرمایان چقدر از دانشگاه های شانگهای قدردانی می کنند.

دولت چین اخیراً برنامه هایی را برای متقاعد کردن دانشجویان بین المللی به ماندن در چین و پس از فارغ التحصیلی متوجه شده است. اجرای یک سیاست جدید که به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا در دوره های کارآموزی ، کار پاره وقت و حتی باز کردن یک تجارت در چین پس از فارغ التحصیلی شرکت کنند، که قبلاً بسیار سخت بود.

زبان مطالعه:

شانگهای بین المللی ترین شهر چین است. بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای تحصیل به زبان انگلیسی را ارائه می دهند. اکثر دانشگاه ها به مدرک HSK4 نیاز دارند. اگر زبان چینی ندارید، باید دوره های یک ساله زبان چینی را بگذرانید .

برترین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای:

1.دانشگاه فودان

بورسیه تحصیلی در شانگهای دانشگاه فودان چهارمین دانشگاه قوی چین است. موسسه آموزشی دولتی در سال 1905 تاسیس شد . او همچنین عضو لیگ C9 است و در بین 100 تا از بهترین و برترین جهان قرار دارد. یک مزیت بزرگ – به دانش آموزان فرصتی برای تمرین در یک شرکت بین المللی داده می شود که در شانگهای تعداد زیادی است. همچنین پس از دریافت گواهی، فارغ التحصیلان متقاضی هستند و این فرصت را دارند که با درآمد بالا به کار برسند.

هر دانشجوی این موسسه می تواند به دانش قوی در زمینه شیمی ببالد زیرا این دانشگاه در رتبه 51 در رتبه بندی جهانی قرار دارد. همچنین از رشته های قوی می توان به ریاضیات (رتبه 76) و علوم کامپیوتر (رتبه 151) اشاره کرد.

2. دانشگاه جیائو تونگ شانگهای – SJTU

دانشگاه جیائو تونگ شانگهای – سه مؤسسه برتر از قوی ترین موسسات کشور است. این موسسه دولتی در سال 1896 تاسیس شد. این موسسه در رتبه 79 بهترین دانشگاه های جهان در رتبه بندی جهانی قرار دارد.

دانشگاه حمل و نقل شانگهای یکی از اعضای لیگ C9 – دانشگاه های نخبه در چین است.

دانشگاه دارای 20 مدرسه با 60 رشته در مقطع کارشناسی، 152 برنامه در مقطع کارشناسی ارشد و 14 آزمایشگاه دولتی و مرکز مهندسی است. SJTU رتبه 62 را در صدر بهترین دانشگاه های رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS دارد.

3. دانشگاه تونگجی

دانشگاه تونگجی یک دانشگاه دولتی در چین است که در سال 1907 فعالیت خود را آغاز کرد و در رتبه جهانی رتبه 308 را به خود اختصاص داده است. پردیس نزدیک شانگهای است.

بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS، دانشگاه Tongji در سال 2018 در رتبه 316 کلی و هجدهم در معماری قرار گرفت. تعداد دانشجویان حدود 36000 نفر، 4000 نفر از آنها دانشجویان بین المللی هستند .

4. دانشگاه عادی چین شرق

دانشگاه عادی شرق چین در سال 1951 تأسیس شد. هدف آن تربیت معلمان برای آموزش متوسطه و عالی است. امروزه ECNU یکی از بهترین دانشگاه های علم فشرده در جهان است. دانشگاه دارای 23 مدرسه، 2 کالج، 11 موسسه تحقیقاتی و 58 بخش می باشد. در حال حاضر بیش از 25000 دانشجو، از جمله بیش از 4200 دانشجوی بین المللی وجود دارد.

بالاترین رتبه موضوعی دانشگاه های شانگهای:

مهندسی عمران
شماره1
دانشگاه تونگجی
طراحی هنری
شماره 13
دانشگاه تونگجی
فلسفه
شماره 31
دانشگاه فودان
داروسازی و فارماکولوژی
شماره 43
دانشگاه فودان
آمار
شماره 51
دانشگاه فودان
علوم کشاورزی
شماره 75
دانشگاه جیائو تونگ شانگهای
زبان شناسی
شماره 85
دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای:

موسسه مالی پیشرفته شانگهای:

سطح: معمولی نوع: امور مالی و اقتصادی ویژگی: عمومی مکان: شهری
اولین مدرسه کسب و کار در آسیا با تمرکز مالی متمایز.
این دانشکده دارای یک دانشکده مشهور بین المللی با تجربه آموزشی و پژوهشی چشمگیر از دانشگاه های پیشرو در سراسر جهان از جمله MIT، کلمبیا، پرینستون، UC-Berkeley، میشیگان و غیره است.
برنامه MBA مالی آموزش داده شده انگلیسی توسط AASCB معتبر است.
مرکز توسعه شغلی (CDC). خدمات حرفه ای سفارشی.
رتبه بندی در بین 5 برتر در چین و 100 برتر در جهان.
عضو لیگ C9 از دانشگاه های نخبگان (چیزی شبیه لیگ پیچک ایالات متحده).
یکی از اعضای پروژه 985 و 211.

تحصیل در دانشگاه Donghua:

سطح: پروژه 211 نوع: جامع  ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
برنامه چینی : این بهترین دانشگاه در شانگهای برای یادگیری زبان چینی است.
حمل و نقل راحت: دانشگاه DongHua در یک نقطه مناسب از شانگهای واقع شده است و به دانشجویان امکان می دهد با اتوبوس، مترو، دوچرخه یا حتی پیاده بروند.
برنامه های تجاری و مد آموزش زبان انگلیسی : تنها دانشگاه در شانگهای که دو برنامه آموزشی انگلیسی ارائه می دهد: مدیریت بازرگانی، تجارت بین الملل و دو برنامه آموزش مد انگلیسی: طراحی محیط (طراحی داخلی مد)، طراحی مد و لوازم جانبی (نوآوری مد).
محیط و امکانات پردیس 5 ستاره : پردیس واقعا زیباست و اطراف آن ساکت است. همه جا نگهبان هست و همه خیلی مودب هستند.
خدمات اداری و دانشجویی: افرادی که در دانشگاه Donghua کار می کنند دوستانه و مایل به کمک هستند. همه آنها انگلیسی صحبت می کنند.
فعالیت ها: این دانشگاه سمینارهای جالب برندهای معروف دنیا مانند BVLGARI، Coca-cola و غیره، سفرها، کلاس های جالب و محیط چندفرهنگی را برگزار می کند.

تحصیل در دانشگاه عادی چین شرقی:

دانشگاه بین المللی: دانشگاه نیویورک شانگهای، اولین دانشگاه چینی-آمریکایی چین به طور مشترک توسط دانشگاه نیویورک و دانشگاه عادی شرق چین (ECNU) مستقر در شانگهای اداره می شود.

موقعیت مکانی خوب: این دانشگاه در مرکز شهر شانگهای واقع شده است و به دلیل محوطه زیبایش به عنوان یک دانشگاه باغ شناخته شده است.
مهارت در آموزش زبان چینی: این دانشگاه دارای پایگاه دولتی برای آموزش زبان چینی به عنوان یک زبان خارجی است.
حمل و نقل راحت: وسایل حمل و نقل در اطراف وجود دارد مانند مترو، راه آهن سبک و بسیاری از خطوط اتوبوس مختلف که به بیشتر بخش های شهر متصل می شوند.
زندگی آسان است: مراکز خرید، بانک ها، دفاتر پست و سوپرمارکت ها همگی در نزدیکی دانشگاه هستند.

درمانگاه مدرسه، کتابفروشی و سینما در محوطه دانشگاه هستند. این خوابگاه به مدت 24 ساعت به اینترنت رایگان دسترسی دارد.
پشتیبانی دانشجویی: دفتر دانشجویان بین المللی مسئولیت امور دانشجویان بین المللی را در طول تحصیل در ECNU بر عهده خواهد داشت.
برنامه های غیر مدرک مختلف: از جمله برنامه چینی ترم، چینی کوتاه مدت، برنامه فشرده چینی، برنامه چینی تجاری، و همچنین برنامه کوتاه مدت آموزش انگلیسی.

تحصیل در ECNU
تحصیل در دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای:

سطح: پروژه 211 نوع: زبان ویژگی: عمومی مکان: شهری
این دانشگاه یک موسسه آکادمیک معتبر و معتبر بین المللی است.
یکی از بهترین 5 دانشگاه شانگهای برای یادگیری زبان چینی.
برنامه های بلند مدت چینی: ترم یا سال تحصیلی.
برنامه های تابستانی و برنامه های زمستانی موجود است.
این دانشگاه در آموزش زبان شهرت جهانی دارد. مؤسسه تحصیلات تکمیلی ترجمه و ترجمه (GIIT) SISU بالاترین رتبه را توسط AIIC، انجمن بین المللی مترجمان کنفرانس، به عنوان تنها دانشگاه آسیایی در میان 15 مدرسه برتر ترجمه کنفرانس حرفه ای در جهان کسب کرده است.
این دانشگاه 7 موسسه کنفوسیوس را در آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی تاسیس کرده است.
امکانات کلاس جهانی برای آموزش زبان: یک پایگاه داده صوتی و تصویری دیجیتال قدرتمند حاوی منابع چندرسانه ای در مطالعات خارجی راه اندازی شده است تا نیازهای آموزشی و پژوهشی را برآورده کند. این دانشگاه همچنین دارای مجموعه ای از پیشرفته ترین امکانات آموزشی از جمله سیستم های تفسیر همزمان در سطح جهانی، دستگاه های دریافت سیگنال ماهواره ای و آزمایشگاه های زبانی است.
این دانشگاه که بسیار مورد احترام دانشجویان روسی بود، در ابتدا به عنوان مدرسه روسی شانگهای نامگذاری شد.

تحصیل در SISU
تحصیل در دانشگاه عادی شانگهای:

سطح: معمولی نوع: معمولی ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
یکی از بهترین دانشگاه های آموزش زبان در چین.
اطراف ساکت است همه جا نگهبان هست و همه خیلی مودب هستند.
پردیس واقعا زیباست، مثل پاندورا است.
این مدرسه در آموزش معلمان چینی و آموزش زبان تخصص دارد.
با نیازهای دانشجویان بین المللی که زبان چینی را مطالعه می کنند بسیار آشنا است.
واقع در شانگهای، مرکز اقتصادی چین و بین المللی ترین شهر.
حمل و نقل در شانگهای با 13 خط مترو راحت است.
یکی از زیباترین پردیس های چین. این یک دانشگاه بزرگ و زیبا با رتبه خوب است.

تحصیل در SHNU
تحصیل در دانشگاه شانگهای:

سطح: پروژه 211 نوع: جامع ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
یکی از اعضای پروژه 211 چین.
این دانشگاه یک دانشگاه جوان است و یکی از دانشگاه های چین است که سریع ترین رشد را دارد.
بسیار معروف برای برنامه های چینی، که برنامه های تابستانی، برنامه های کوتاه مدت و ترم چینی، برنامه های 1 در 1، برنامه های کوتاه مدت آموزش انگلیسی و غیره را پوشش می دهد.
خوابگاه به خوبی با قیمت مقرون به صرفه مجهز است.
برنامه MBA آموزش زبان انگلیسی در دسترس است.
وسایل حمل و نقل در اطراف وجود دارد مانند مترو، راه آهن سبک و بسیاری از خطوط مختلف اتوبوس که به بیشتر بخش های شهر متصل می شوند.
مراکز خرید، بانک ها، دفاتر پست و سوپرمارکت ها در نزدیکی دانشگاه قرار دارند.
دسترسی به اینترنت در خوابگاه در دسترس است.
تحصیل در SHU
تحصیل در کالج کم کربن چین-انگلیس، دانشگاه جیائو تونگ شانگهای
کالج کم کربن چین-انگلیس، دانشگاه جیائو تونگ شانگهایسطح: پروژه 985نوع: علوم و مهندسیویژگی: عمومیمکان: شهری
کالج کم کربن چین-انگلیس (LCC) توسط دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (SJTU) با تلاش مشترک دانشگاه ادینبورگ (UoE) و دولت لین گانگ شانگهای تأسیس شد.

تحصیل در LCC
تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک شانگهای:

سطح: معمولی نوع: علوم و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: شهری
علمی ترین برنامه درسی: ما برنامه درسی خود را با توجه به چهار عامل شامل سطح زبان مختلف، ساعات یادگیری، تعداد دانش آموزان و عملکرد زبان طراحی می کنیم تا خواسته های همه دانش آموزان را برآورده کنیم.
پیشرفته ترین سیستم کتاب های درسی: تیم ما هر ساله در جدیدترین و معتبرترین نمایشگاه های جهانی کتاب های درسی زبان حضور خواهد داشت. بنابراین، ما می توانیم به طور مداوم سیستم کتاب درسی خود را بهینه کنیم تا همگام با زمان باشد.
حرفه ای ترین خدمات برای مشتریان: “سیستم شارژ مدیر مرکز” ما را قادر می سازد تا بازخوردهای دانش آموزان و معلمان خود را در طول تحصیل و تدریس جمع آوری کنیم. بنابراین می توانیم مسائل مختلف را به موقع حل کنیم تا به اثر مطلوب برسیم.
راحت ترین مکان: 2 مرکز آموزشی ما در مرکز شهر شانگهای نزدیک مترو هستند.
بهترین راه برای شروع کار: ما به شما کمک می کنیم تا به شبکه های تجاری دسترسی پیدا کنید و می توانید با بازدید از یک شرکت محلی با زندگی کاری چینی در تماس باشید.
درخواست ویزای دانشجویی
برنامه تست HSK به صورت خودکار
گواهی دانشگاه پس از اتمام دوره

تحصیل در SSPU
تحصیل در SN ماندارین:

سطح: معمولی نوع: زبان ویژگی: خصوصی مکان: شهری
مدرسه چینی ماندارین SN، یا ماندارین جنوبی و شمالی، به دلیل مسیرهای روی قطب نما نامگذاری شده است.

تحصیل در دانشگاه فودان:

سطح: پروژه 985 نوع: جامع ویژگی: عمومی مکان: شهری
یکی از قدیمی ترین و منتخب ترین دانشگاه های چین.
در سال 1905 تاسیس شد، بیش از 100 سال تاریخ.
رتبه بندی در بین 5 برتر در چین و 100 برتر در جهان.
عضو لیگ C9 از دانشگاه های نخبگان (چیزی شبیه لیگ پیچک ایالات متحده).
فضا جامع و با حس و محیطی چند فرهنگی است.
در شانگهای، مرکز اقتصادی چین و بین المللی ترین و پویاترین شهر واقع شده است.
حمل و نقل در شانگهای با 13 خط مترو راحت است.
حدود 74 شرکت فورچون 500 دفتر مرکزی منطقه‌ای خود را در شانگهای مستقر کرده‌اند، جایی که فرصت‌های شغلی زیادی وجود دارد، که این امر را برای کسانی که امیدوارند شغل پاره‌وقت در طول تحصیل یا کار تمام وقت پس از فارغ‌التحصیلی پیدا کنند، جذاب می‌کند.
بهترین دانشگاه برنامه پزشکی بالینی آموزش زبان انگلیسی (برنامه MBBS) را ارائه می دهد.

تحصیل در FUDAN
تحصیل در دانشگاه تونگجی:

سطح: پروژه 985 نوع: جامع ویژگی: عمومی مکان: شهری
یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات در چین است که در رتبه 10 دانشگاه های چین قرار دارد.
تاریخ طولانی – در سال 1907 با سابقه بیش از 100 سال تاسیس شد.
از برنامه پایه، برنامه تابستانی، برنامه چینی تا برنامه MBBS، برنامه MBA آموزش انگلیسی.
دانش‌آموزان MBBS که قبلاً دانشکده پزشکی آلمانی Tongji بود، پس از 3 سال تشویق می‌شوند تا در USMLE بنشینند.
دانشکده پزشکی از مفهوم “آموزش نخبگان” حمایت می کند. بیش از 50 صندلی برای دانشجویان ممتاز در سال وجود ندارد.
در شانگهای، پویاترین شهر چین واقع شده است.
این دانشگاه در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی مناسب دارد.
زندگی دانشجویی در پردیس های مختلف آن جالب و پر انرژی است. جوامع مختلفی وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید به آنها بپیوندید.

تحصیل در TONGJI
تحصیل در کالج انتشارات و چاپ شانگهای:

سطح: معمولی نوع: جامع ویژگی: عمومی مکان: شهری
کالج انتشارات و چاپ شانگهای (SPPC) که در سال 1953 تأسیس شد، اولین موسسه آموزش عالی مرتبط با صنعت چاپ و نشر در چین بود. با حمایت مشترک اداره کل مطبوعات و انتشارات سابق و شهرداری شانگهای، مهد آموزش حرفه ای در این زمینه است.

تحصیل در SPPC
تحصیل در دانشگاه علوم مهندسی شانگهای:

سطح: معمولی نوع: علوم و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: شهری
دانشگاه علوم مهندسی شانگهای (SUES) یک دانشگاه به طور گسترده شناخته شده متخصص در فناوری های کاربردی و علوم مهندسی است که بر ادغام بین رشته ای اقتصاد و مدیریت و طراحی هنر و غیره تمرکز دارد و توسعه هماهنگ شده در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حرفه ای بالاتر را ترویج می کند. Education.SUES در حال حاضر دارای 16 برنامه کارشناسی ارشد و 85 رشته اصلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و دانشجویان دوره اول است و حدود 20000 دانشجوی مقطع کارشناسی و دانشگاهی و حدود 1200 دانشجوی کارشناسی ارشد را در خود جای داده است.

تحصیل در SUES
تحصیل در دانشگاه علوم سیاسی و حقوق شانگهای:

سطح: معمولی نوع: سیاست و حقوق ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
دانشگاه علوم سیاسی و حقوق شانگهای (SHUPL) که در سال 1984 تأسیس شد، در دامنه کوه شیشان – تفرجگاه خوش منظره معروف در شانگهای، به عنوان “موسسه باغ” شناخته می شود.

با مساحتی بیش از 72 هکتار و مساحت زیر بنا 210000 متر مربع . با رشته کلیدی حقوق، دانشگاه اکنون دارای یک سیستم چند رشته ای متشکل از سیاست، اقتصاد، جامعه شناسی، مدیریت، زبان و ادبیات و غیره است. بسیاری از آنها در ارتباط نزدیک با محافل حرفه ای داخل و خارج از کشور هستند. در حال حاضر بیش از 10000 دانشجوی تمام وقت با مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی، کارشناسی، کاردانی و دانشجویان خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل در SHUPL
تحصیل در دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه تونگجی:

سطح: پروژه 985 نوع: اقتصاد و مدیریت ویژگی: عمومی مکان: شهری
Tongji-SEM با بیش از 85 دانشگاه/موسسه بین‌المللی همکاری کرده و طیف گسترده‌ای از برنامه‌های مدرک دوگانه یا مشترک را با مدارس مشهوری مانند دانشگاه کیس وسترن رزرو، دانشگاه منچستر، دانشگاه مانهایم، مدرسه بازرگانی ESSEC، ESCP اروپا و غیره ایجاد کرده است.

تحصیل در TJUSEM
تحصیل در دانشگاه اقیانوس شانگهای

سطح: معمولی نوع: کشاورزی و جنگلداری ویژگی: عمومی مکان: شهری
در SHOU تحصیل کنید
تحصیل در دانشکده پزشکی دانشگاه Tongji
دانشکده پزشکی دانشگاه تونگجیسطح: پروژه 985نوع: جامعویژگی: عمومیمکان: شهری
دانشکده پزشکی دانشگاه Tongji (TJUSM) که توسط دکتر آلمانی Erich Paulun در سال 1907 تأسیس شد، متعهد به ادامه سنت برتر خود در آموزش، تحقیق و خدمات بهداشتی است.

تحصیل در TJUSM
تحصیل در خانه ماندارین

سطح: معمولی نوع: زبان ویژگی: خصوصی مکان: شهری
مدارس شعبه ای درست در قلب پکن، شانگهای، گوانگژو، شنژن، چنگدو، هنگ کنگ، لندن و شهر نیویورک و غیره داشته باشید.

تحصیل در MH
تحصیل در دانشگاه مالی و اقتصاد شانگهای

سطح: پروژه 211 نوع: امور مالی و اقتصادی ویژگی: عمومی مکان: شهری
بهترین و قدیمی ترین دانشگاه تجارت چین.
تنها دانشگاه در شانگهای چینی تجاری را در سطوح مختلف ارائه می دهد.
یکی از 2 مرکز تحقیقات ملی در تجارت چین.
بسیاری از موضوعات مرتبط با اقتصاد و امور مالی در چین رتبه 10 را دارند.
حقوق و میزان اشتغال فارغ التحصیلان رتبه 10 در چین است.
تمامی پردیس های واقع در مرکز شهر.
برای تمام برنامه های تحصیلی در یک پردیس با دانشجویان چینی در همان پردیس ها تحصیل کنید.

تحصیل در SUFE
تحصیل در دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

سطح: پروژه 985 نوع: جامع ویژگی: عمومی مکان: شهری
این دانشگاه در سال 1896 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های چین است.
رتبه بندی در بین 5 برتر در چین و 100 برتر در جهان.
عضو لیگ C9 از دانشگاه های نخبگان (چیزی شبیه لیگ پیچک ایالات متحده).
یکی از اعضای پروژه 985 و 211.
جیانگ زمین، رئیس جمهور سابق چین، فارغ التحصیل SJTU است.
موضوع کلیدی در سطح درجه یک جهان: سیستم های ارتباطی و الکترونیکی، معماری دریایی و مهندسی اقیانوس، کنترل خودکار، مواد کامپوزیت، و پردازش پلاستیسیته فلز.
خوابگاه بسیار خوب است. همه چیز شما نیاز دارید، با حمام خصوصی وجود دارد.
اساتید بسیار مهربان هستند و کیفیت دروس بسیار بالاست.
برنامه های غیر مدرک شامل برنامه تابستانی و برنامه ترم چینی.
لیسانس مهندسی مکانیک و برنامه مهندسی برق تدریس شده انگلیسی در دسترس است.
برنامه MBA آموزش انگلیسی ارائه شده توسط کالج اقتصاد و مدیریت Antai، تنها دانشگاه معتبر توسط AACSB، EQUIS، و AMBA است.

تحصیل در SJTU
تحصیل در دانشگاه طب سنتی چینی شانگهای

سطح: معمولی نوع: دارویی ویژگی: عمومی مکان: شهری
تنها دانشگاه پزشکی در شانگهای چین

تحصیل در SHUTCM
تحصیل در دانشگاه علم و صنعت چین شرقی

سطح: پروژه 211 نوع: علوم و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: شهری
بهترین دانشگاه شانگهای در رشته شیمی.
عضو پروژه ملی 211 و رتبه 50 دانشگاه برتر چین.
این دانشگاه یک دانشگاه جوان است و یکی از سریع ترین دانشگاه های چین در حال رشد است.
یکی از اولین دانشگاه های چین که دانشجویان بین المللی را ثبت نام کرد.
واقع در شانگهای، مرکز اقتصادی چین و بین المللی ترین شهر.
حمل و نقل در شانگهای با 13 خط مترو راحت است.
یکی از زیباترین پردیس های چین. این یک دانشگاه بزرگ و زیبا با رتبه خوب است.

تحصیل در ECUST
تحصیل در کالج چینی-بریتانیایی، دانشگاه علم و فناوری شانگهای

سطح: معمولی نوع: بازرگانی و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: شهری
SBC یک دانشگاه-کالج منحصر به فرد است. در سال 2006 به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک (JV) بین دانشگاه علوم و فناوری شانگهای (USST) و کنسرسیومی متشکل از 9 دانشگاه بریتانیا تأسیس شد.

تحصیل در SBC
تحصیل در دانشگاه دریانوردی شانگهای

سطح: معمولی نوع: علوم و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
بهترین دانشگاه شانگهای برای رشته دریایی.
این دانشگاه یک دانشگاه جوان است و یکی از سریع ترین دانشگاه های چین در حال رشد است.
1 سال برنامه رایگان چینی برای دانشجوی مدرک تحصیلی چینی.
واقع در شانگهای، مرکز اقتصادی چین و بین المللی ترین شهر.
حمل و نقل در شانگهای با 13 خط مترو راحت است.
یکی از زیباترین پردیس های چین. این یک دانشگاه بزرگ و زیبا با رتبه خوب است.
برنامه چینی ترم و برنامه کوتاه مدت چینی موجود است.

تحصیل در SHMTU
تحصیل در دانشگاه بازرگانی شانگهای لیکسین

سطح: معمولی نوع: امور مالی و اقتصادی ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
این دانشگاه یک دانشگاه جامع با مدیریت و اقتصاد به عنوان مهمترین دروس است.
این دانشگاه در آموزش زبان چینی نیز خوب است.
طیف گسترده و هیجان انگیزی از امکانات ورزشی در اینجا ارائه می شود تا فرصت های گسترده ای را برای دوست یابی و تمرین مهارت های بازی در اختیار شما قرار دهد.
پردیس به طور ایده آل در منطقه پارک دانشگاه Songjiang قرار دارد که حدود 45 دقیقه با پویاترین، هیجان انگیزترین و سریع ترین مرکز شهر شانگهای فاصله دارد.
برنامه درسی به طرز ماهرانه ای با مهارت های تحلیلی، پژوهشی، ارتباطی، بین فردی و رهبری آمیخته شده است که دانش آموزان ما با آن می توانند برنامه های شغلی مختلف، اما بسیار شخصی را انجام دهند.
کافه تریا مدرسه بسیار تمیز و مرتب در محیطی عالی با طیف گسترده ای از وعده های غذایی که خوشمزه و ارزان است.

تحصیل در SLUC
تحصیل در دانشگاه ورزش شانگهای

سطح: معمولی نوع: ورزشی ویژگی: عمومی مکان: شهری
دانشگاه ورزش شانگهای (SUS) که در نوامبر 1952 تأسیس شد، اولین دانشگاه در نوع خود در چین جدید است.
دانشگاه ورزش شانگهای (SUS) یکی از پنج دانشگاه برتر ورزشی در چین است.
SUS قبلاً تحت نظارت مستقیم اداره کل ورزش چین بود و در سال 2001 توسط اداره کل ورزش چین و شهرداری شانگهای شروع به ساخت و مدیریت کرد.
بیش از شصت سال ساخت و توسعه، SUS به یک دانشگاه چند رشته‌ای با شش دسته آموزش، مدیریت، علم، ادبیات، پزشکی و هنر تبدیل شده است که دارای علم ورزش هستند.

تحصیل در SUS
تحصیل در دانشگاه دیانجی شانگهای

سطح: معمولی نوع: علوم و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
دانشگاه دیان جی شانگهای یک دانشگاه دولتی است که بر پرورش دانشجویان با مهارت های عملی قوی متمرکز شده است و تخصص اصلی آن مهندسی است.
این مدرسه که توسط کمیته آموزشی ملی سابق تأیید شد، یکی از سه مدرسه اول در سراسر کشور بود که این امتیاز را داشت که آموزش عالی حرفه ای 5 ساله را آغاز کند.
این مدرسه موفق به کسب عناوین “واحد نمونه شهری”، “واحد عالی آموزش حرفه ای در کشور”، “کالج کلیدی آموزش عالی ملی حرفه ای و حرفه ای”، “کالج نمونه آموزش عالی حرفه ای و حرفه ای در شانگهای” شده است. از یازده)، و “تولید عالی اشتغال شانگهای”.
این دانشگاه با تکیه و بهره گیری از صنایع بومی، فضای آموزشی خود را با دستیابی به 65 پایگاه همسان خارج از دانشگاه برای آموزش و تمرین گسترش داده است.
درصد فارغ التحصیلانی که اولین قرارداد استخدامی را امضا می کنند برای بیش از ده سال بالای 95 درصد باقی مانده است و SDJU را در بین دانشگاه های برتر شانگهای قرار می دهد.

تحصیل در SDJU
تحصیل در دانشگاه برق شانگهای

سطح: معمولی نوع: علوم و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: شهری
دانشگاه برق شانگهای یک موسسه آموزش عالی تمام وقت است که به طور مشترک توسط دولت مرکزی و شهرداری شانگهای و عمدتاً تحت مدیریت دولت شهرداری شانگهای راه اندازی شده است.
این دانشگاه دارای 12 مرکز تحقیقاتی است که از 56 آزمایشگاه تشکیل شده است.
نیروگاه اصلی، نیروگاه برق انرژی حرارتی و مهندسی محیط زیست، به عنوان پرورش کلیدی موضوعات برای کمیته آموزشی شانگهای رتبه بندی شده است.
کتابخانه دانشگاه دارای مجموعه ای بیش از یک میلیون جلد کتاب است.

تحصیل در SUEP
تحصیل در دانشگاه علوم سیاسی و حقوق چین شرقی

سطح: معمولی نوع: سیاست و حقوق ویژگی: عمومی مکان: شهری
ECUPL یکی از معدود موسسات آموزش عالی در چین است که در آموزش حقوقی تخصص دارد.
ECUPL که در سال 1952 تأسیس شد، یکی از اولین گروه از مؤسسات آموزش عالی سیاست و حقوق است که توسط جمهوری خلق چین تأسیس شد.
حقوق بین‌الملل اقتصاد و تاریخ حقوق موضوعات کلیدی هستند که توسط وزارت دادگستری و موضوع قانون موضوع کلیدی توسط دولت محلی است.
کتابخانه این دانشگاه دارای مجموعه ای از کتاب های بیش از 600000 جلد و دارای بیش از 1200 مجله و مجله چینی و خارجی است.
ECUPL با بیش از 100 کالج و دانشگاه خارج از کشور، موسسات تحقیقاتی و موسسات حقوقی در کشور ارتباط همکاری برقرار کرده است.

تحصیل در ECUPL
تحصیل در مدرسه بازرگانی شانگهای

سطح: معمولی نوع: امور مالی و اقتصادی ویژگی: عمومی مکان: شهری
مدرسه بازرگانی شانگهای (SBS)، سابقاً شعبه مدرسه مدیریت مالیات دولت مرکزی چین شرقی، یک مدرسه 60 ساله است که تحت نظارت مستقیم دولت شهرداری شانگهای است.
علاوه بر این، این مدرسه دارای تیمی متشکل از 100 استاد مدعو متشکل از رهبران ارشد تجاری مانند رئیس هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه‌های سازمانی شناخته شده در سطح ملی یا بین‌المللی است.
از زمان اصلاحات اقتصادی چین، مدرسه بازرگانی شانگهای مؤسسات تحقیقاتی و سازمان‌های آموزشی تأثیرگذاری از جمله تأسیس کرده است.
ژورنال آکادمیک مدرسه، مجله مدرسه بازرگانی شانگهای، یکی از نشریات ادواری اصلی چین در زمینه بازرگانی و تجارت است.
علاوه بر این، در انتشار و ویرایش سایر مجلات اصلی چینی مانند مدیریت اقتصادی شرق چین نیز مشارکت دارد.

تحصیل در SBS
تحصیل در آکادمی تئاتر شانگهای

سطح: معمولی نوع: هنر ویژگی: عمومی مکان: شهری
آکادمی تئاتر شانگهای (STA) یک دانشگاه جامع هنرهای نمایشی با تمرکز بر آموزش و مطالعات تئاتر و سابقه ای تقریباً 70 ساله است.
STA با حمایت مشترک وزارت فرهنگ چین و دولت مردمی شهرداری شانگهای و گزارش به کمیسیون آموزش شهرداری شانگهای، یکی از بهترین موسسات هنری آموزش عالی در چین است.
پس از چندین دهه توسعه، STA از یک مدرسه واحد به یک دانشگاه جامع برجسته هنرهای نمایشی در چین تبدیل شده است.
در STA، مطالعات تئاتر به عنوان یک رشته کلیدی در سطح دولتی، و مطالعات پخش و تلویزیون به عنوان یک رشته کلیدی در شانگهای رتبه بندی می شود.
STA هزاران هنرمند را در زمینه های مختلف حرفه ای برای کشور پرورش داده است و بسیاری از فارغ التحصیلان به متخصصان و هنرمندان برجسته با شهرت ملی و بین المللی در زمینه های نمایش، اپرای چینی، فیلم و تلویزیون، رقص، ادبیات و هنرهای زیبا تبدیل شده اند.

تحصیل در STA
تحصیل در هنرستان موسیقی شانگهای

سطح: معمولی نوع: هنر ویژگی: عمومی مکان: شهری
این اولین موسسه آموزشی موسیقی عالی حرفه ای در کشورمان بود که دارای سیستم سازمانی مستقل بود و از سال 1956 به کنسرواتوار موسیقی شانگهای تغییر نام داد.
اکنون، کنسرواتوار موسیقی شانگهای برای اعطای مدارک لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا واجد شرایط است و دارای یک ایستگاه سیار فوق دکتری تئوری هنر است.
هنرستان موسیقی شانگهای به استراتژی آموزشی نخبگان پایبند است و دارای هیئت علمی سطح بالا است.

تحصیل در SHCM
تحصیل در موسسه فناوری شانگهای

سطح: معمولی نوع: علوم و مهندسی ویژگی: عمومی مکان: حومه شهر
مؤسسه فناوری شانگهای با تأکید بر هر دو استراتژی «کاربرد محور» و «ساخت ظرفیت» در حال تبدیل شدن به یک موسسه عالی علمی کاربردی است.
موسسه فناوری شانگهای دارای دو پردیس است. در حال حاضر، موسسه فناوری شانگهای از 19 مدرسه (بخش) تشکیل شده است.
مجموعه کتابخانه ای از کتاب های چاپی و الکترونیکی به ترتیب 1.46 میلیون و 673900 جلد است.
نرخ اشتغال دانشجویان به 98.49 درصد می رسد و کیفیت فارغ التحصیلان به طور گسترده توسط جامعه به رسمیت شناخته شده است.
SIT همکاری و روابط تبادلی گسترده ای با دانشگاه های خارجی برقرار کرده است.

تحصیل در SIT
تحصیل در مدرسه کسب و کار آسیا اروپا، دانشگاه عادی چین شرقی

سطح: معمولی نوع: امور مالی و اقتصادی ویژگی: عمومی مکان: شهری
AEBS که به طور مشترک توسط مدرسه بازرگانی emlyon و دانشگاه عادی شرق چین، واقع در شانگهای، پر جنب و جوش ترین کلان شهر آسیا، ایجاد شده است، مدرسه تجاری منحصر به فردی است که استعدادهای بین رشته ای را ایجاد می کند.

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای

Chemical Engineering

Shanghai University

  • Computational Mathematics
  • Operations Research and Cybernetics
  • Condensed Physics
  • Optics, Radio Physics
  • Solid Mechanics
  • Precision Instruments and Mechanism
  • Electric Engineering Theory and New Technology
  • Materials Science
  • Electromagnetic and Microwave Technology
  • Communication and Information System
  • Computer System Architecture

Shanghai University of Finance & Economics

Master Program:

  • Chinese Economic Issues
  • Chinese Language
  • Microeconomics
  • Macroeconomics
  • Mathematics for Economics
  • Money and Banking
  • International Finance Management
  • Theory of International Finance
  • Econometrics
  • Investment
  • Exchange Rate Economics
  • Financial Engineering
  • Chinese Culture

Doctor Program:

  • Chinese Language, Political Economics
  • A General Introduction of China
  • Advanced International Macroeconomics
  • Advanced Financial Econometrics
  • Seminar on International Finance
  • Issues on Corporate Finance
  • Investment Banking
  • Research on Foreign Exchange Markets
  • General & Fundamental Mechanics
  • Solid Mechanics, Fluid Mechanics
  • Material Physics & Chemistry
  • Materials, Engineering Thermophysics
  • Power Machinery & Engineering
  • Refrigeration & Cryogenics Engineering
  • Electromagnetic Field & Microwave Technology
  • Communication & Information System
  • Signal & Information Processing
  • Control Theory & Control Engineering
  • Computer Application Technology
  • Material Processing Engineering
  • Circuits & System, Computer Software & Theory

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای ، گروه سه، فقط تا سطح کارشناسی

  • Shanghai Finance University
  • East China Normal University
  • Shanghai Institute of Foreign Trade

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شانگهای

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone