1. خانه
  2. /
  3. اخبار
  4. /
  5. ارائه تسهیلات به دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های ممتاز

ارائه تسهیلات به دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های ممتاز

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع و سرپرست امور دانش آموختگان سازمان اموردانشجویان گفت:

تسهیلات جدید به دانشجویانی که از دانشگاه های A و B جهان فارغ التحصیل می شوند ارائه می شود.ارائه تسهیلات به دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های ممتاز

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از مهر، دکتر محمدحسین مجلس آرا گفت: در آیین نامه جدید ارزشیابی دانشگاه‌های جهان دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی از گروه A و B فقط بررسی شکلی می شوند، یعنی بررسی فناوری به آن معنا در خصوص دانشجویان فارغ التحصیل A و B صورت نمی گیرد.

وی افزود: ضمنا این دسته‌بندی به ما ایده می دهد که اگر دانشجویان بخواهند بورس شوند فقط در گروه دانشگاه های A و B بورس شوند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع و سرپرست امور دانش آموختگان سازمان اموردانشجویان در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های Aو B افزود: شاید این فارغ التحصیلان در اولویت استخدامی قرار گرفته و یا امتیازهایی چون پرداخت وام برای آنها قائل شویم.

وی افزود: همچنین به دانشجویان گروه ضعیف دانشگاه های جهان هم هشدار داده می شود که مدارک این دسته از دانشجویان تحت شرایط ارزیابی می شود و این امر به دلیل این است که استقبال کمتری از دانشگاه های ضعیف برای ادامه تحصیل در ایران به وجود آید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone