دانشکده های دانشگاه چابکسری

درباره آکادمی ساراتوف

آکادمی دولتی حقوق ساراتوف یکی از قدیمی ترین موسسات عالی ساراتوف به شمار می رود که برای اولین بار ساراتوف، یک مجموعه کامل و متمایز از سایر مجموعه های علمی را بنا کرد. اولین دانشکده آکادمی دولتی حقوق ساراتوف ، دانشکده پزشکی بود. در سال 1917 دانشکده های ریاضی- فیزیک، تاریخ و زبان شناسی و حقوق نیز کار خود را آغاز کردند.

اولین رییس دانشکده تاریخ و زبانشناسی نیز یکی از دانشمندان برجسته قرن بیستم، فیلسوف سیمن لودویگویچ فرانک (Semen Ludvigovich Frank) بود، سپس کم کم سایر دانشکده ها به آن افزوده و مجموعه ای کامل تشکیل شد. آکادمی دولتی حقوق ساراتوف مجموعه ای بی نظیر  شامل بخش هایی متعدد، اعم از کتابخانه علمی، انتشارات، پارک، بخش علمی – تحقیقاتی، علوم طبیعی، تکنولوژی کامپیوتر در صنعت ، آزمایشگاه های علمی – تحقیقاتی کم نظیر و … را در خود گنجانده است.

آکادمی دولتی حقوق ساراتوف

امکانات آکادمی دولتی حقوق ساراتوف

این ساختار علمی – آموزشی، آکادمی دولتی ساراتوف را در زمره بهترین دانشگاه های روسیه قرار داده است. در حال حاضر آکادمی حقوق ایالتی ساراتوف در بین دانشکده های حقوق فدراسیون روسیه رتبه 8 را دارد. امروزه آکادمی  ساراتوف دارای 8 ساختمان دانشگاهی، بزرگترین کتابخانه علمی و حقوقی، برنامه های تحصیلات تکمیلی و دکترا و 4 شورای پایان نامه است. در حال حاضر آکادمی حقوق ایالتی ساراتوف 6700 دانشجو را در 32 بخش تحت کادر 590 مربی ماهر ثبت نام می کند. از سال 1995 آکادمی ایالتی حقوق ساراتوف 27000 متخصص حقوق را آموزش داده است.

. این دانشگاه، علاوه بر فعالیت های علمی، در زمینه انتشارات نیز فعالیت گسترده ای دارد. برخی از مجله هایی که در این دانشگاه به چاپ می رسند، از این قبیل هستند: «ایزوستیا ووزوف »، «الکتروخیمیچسکایا انرگتیکا »، ایزوستیا س گ او. سری جدید » و غیره که به صورت بین المللی و بین دانشگاهی منتشر می شوند. امروز، آکادمی دولتی ساراتوف تنهای موسسه عالی در منطقه به شمار می رود که برای تمام رشته های علمی، فنی و تکنولوژیکی دوره های آماده سازی دارد.

در سال های اخیر به همت رایزن فرهنگی ایران، اتاق ایران در آکادمی دولتی حقوق ساراتوف افتتاح شد. از همان روزها کلاس های آموزش زبان فارسی نیز تشکیل شدواکنون بیش از بیست نفر از دانشجویان در این اتاق به آموزش زبان فارسی می پردازند. در آکادمی دولتی حقوق ساراتوف در مقاطع کاشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های منطقه شناسی یا ریجنال استادیز، پول و سرمایه، وکالت، حقوق، حسابداری، مدیریت دولتی تدریس می شود. در آکادمی دولتی حقوق ساراتوف دانشجو بیمه می شود و امکان استفاده از خوابگاه را با هزینه جداگانه را دارد.

 دانشگاه ساراتوف از لحاظ رتبه بندی در سطح دانشگاههای اقتصادی و حقوقی: 15از 528 و از لحاظ علمی در سطح روسیه : 71 از 1818 و از لحاظ علمی در  روسیه 1 از 9 میباشد. شرط ورود  افرادی که در آکادمی دولتی حقوق ساراتوف می خواهند تحصیل کنند باید دوره 10 ماهه پادفک را بگذرانند که هزینه این دوره 3500 تا 4500 دلار به همراه خوابگاه و بیمه می باشد.

دانشکده های آکادمی حقوق دولتی ساراتوف:

اجرای قانون
قانون گذاری
تحصیلات عالی
مدیریت حقوقی
قانون بین منطقه ای
دوره های مکاتبه ای و عصرانه

خوابگاه دانشجویی

خوابگاه ها از هشت اتاق در هر طبقه تشکیل شده است که هر اتاق 2 تا 3 نفر است. همچنین هر طبقه دارای یک آشپزخانه و دو سرویس بهداشتی و زیرزمین دارای دوش می باشد. دانش آموزان نمی توانند اتاق های خود را انتخاب کنند. چون تعداد اتاق ها محدود است، دانشجویان را تشویق می کنیم زودتر اقدام کنند. برخی از دانشجویان ممکن است با قوانین خوابگاه راحت نباشند، زیرا آنها اغلب سختگیرانه در نظر گرفته می شوند.

تمامی خوابگاه ها دارای امکانات زیر می باشند:

آشپزخانه
اتاق رختشویی
کابینه کمک پزشکی
سالن ورزش
اتاق مطالعه
اتصال به اینترنت رایگان

 

 

http://www.rpa-mu.ru

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone