دانشگاه بهاراتی پونا ویدیاپیت یک دانشگاه خصوصی و معتبر از نظر دولت هندوستان و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری ایران است. و ارائه کننده طیف وسیعی از رشته ها می باشد. در سالیان اخیر بدلیل ارائه خدمات مناسب به دانشجویان خارجی از سوی ایشان مورد استقبال مناسبی قرار گرفته است.

پنج سال پیش جهت ادامه تحصیل در هندوستان به شهر پونا آمدم و تصمیم گرفتم این وبلاگ را طراحی کنیم تا تمامی اطلاعات لازم را جهت ادامه تحصیل در شهر پونا در اختیار هموطنان عزیزم قرار دهم و شما را در رسیدن به هدفتان و ادامه ی تحصیل در دانشگاه های هندوستان در مسیری مطمئن و کوتاه تر یاری نمایم.

شهر پونا

با داشتن بیش از 17000 کالج و 400 دانشگاه معتبر، هندوستان به یکی از بزرگترین کشورهای توسعه یافته از نظر آموزشی تبدیل شده است. به همین دلیل کشور هندوستان علاوه بر دانشجویان هندی، محلی برای تحصیل تعداد بی شماری از دانشجویان سراسر دنیا تبدیل شده است که برای دانشگاه های متعدد و کالج های فراوان با رشته های تحصیلی متعدد جمعیت زیادی را برای ادامه ی تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی به سمت خود جذب نموده است. از این رو تحصیل در هندوستان خواسته ی خیلی از مردم سراسر جهان شده است بنابراین خیلی مهم است که چه شهر، رشته و کدام کالج یا دانشگاه را برای ادامه ی تحصیل در هندوستان انتخاب کنید. به عنوان یک دانشجوی خارجی خیلی مهمه که بدونید جایی که می خواهید ادامه ی تحصیل بدهید دارای چه ویژگی ها، امکانات، طبع وعادات غذایی و فرهنگ و آداب و رسومی می باشد.

دانلود pdf کالجها ورشته های دانشگاه بهاراتی در شهر پونا

سایت دانشگاه : WWW.BHARATIVIDYAPEETH.EDU

 

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

۱ دیدگاه. Leave new

  • من به نسبت موجودیت مشکلات اقتصادی شدیدا نیازمند ادامه تحصیل در مقطع ماستری در یکی از کشورهای ذیل (ایران ،هند وروسیه )هستم .امید در زمینه از همکاری باز نمانم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone