دانشگاه معمار سینان در سال1982 در استانبول تأسیس شد. زبان آموزش دانشکده ترکی است. دارای3 دانشکده، یک مدرسه عالی آموزش شغلی، یک مرکز آموزش فنون موسیقی، 2 انستیتو و 5 مرکز تحقیقات است. تعداد دانشجویان آن بالغ بر 5 هزار نفر است. دانشجویان از امکانات خوابگاهی سازمان اعتبار و خوابگاهها بهره مند میشوند. در ساختمانهای: فندقلی، بشیکتاش، بالمومجی و کنسرواتوار سالنهای غذاخوری و بوفه وجود دارد.
در دانشگاه معمار سینان، فضای آکادمی هنرهای زیبا حاکم است.

امکانات دانشگاه

کتابخانه

کتابخانه دانشگاه دارای30 هزار جلد کتاب است. این کتابخانه به150 نشریه ادواری مشترک است. ساعت کار آن در روزهای داخل هفته تا 30/18 و شنبه ها از 11 تا 16 میباشد. کتابخانه مذکور از امکانات رایانه و اینترنت برخوردار است.

تغذیه

در غذاخوری مرکزی ناهار داده میشود. هر دانشکده و مدرسه عالی نیز دارای بوفه میباشد.

فعالیتهای فرهنگی

تعداد زیادی باشگاههای دانشجویی دارد و در زمینه هایی چون موسیقی، هنر، ادبیات، ورزش و… فعالیتهایی از سوی دانشجویان انجام میشود.

ورزش

در مجتمع دانشگاه میدانهای باز ورزشی برای بازیهای فوتبال، والیبال و بسکتبال وجود دارد. دانشجویان به کوهنوردی و ورزشهای طبیعی نیز علاقه نشان میدهند.

بیمه

دانشجویان باید بیمه ای که تمام خدمات پزشکی را تحت پوشش قرار میدهد انتخاب کنند.درمانگاه دانشگاه معمار سینان فقط درمان های سرپایی را انجام می دهد.

رشته های تحصیلی دانشگاه

  • باستان شناسی کلاسیک،
  • ریاضیت و تاریخ هنر،
  • جامعه شناسی،
  • تاریخ،
  • ادبیات و زبان ترکی.

دانشکده هنرهای زیبا

  • سینما و تلویزیون.

دانشکده معماری

  • معماری،
  • برنامه ریزی شهر و منطقه.

شرایط ثبت نام دانشگاه معمار سینان

همه متقاضیان پذیرفته شده در دانشگاه معمار سینان AHO بایستی دیپلم اصلی خود را با ضمیمه سوابق تحصیلات کارشناسی برای بازرسی بعد از ورود به AHO ارائه دهند. شرایط پذیرش دانشگاه معمار سینان و همچنین مهلت تحویل مدارک تا هفته اول شروع دانشگاه است.

2 روش جهت پذیرش برای  تحصیل در ترکیه در دانشگاه هنرهای زیبا معمار سینان وجود دارد. تست پذیرش برای دانشجویان درون ایالتی اجباری است. برای دانشجویان بین المللی، نمرات SAT و GRE مهم است. دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان دانشجویان را از موسساتی پذیرش می کند که در قراردادهای بین المللی موسسه اراسموس گنجانده شده باشند.

www.msu.edu.tr

 

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone